Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Susanne - 22 augusti 2008 22:54



Nu när jag surfat runt på Annikas blogg så inser jag att hon är ju en Compact Living Queen. Det kan ju behövas lite tips och idéer från en med dom erfarenheterna nu när vi skall bygga 30Kvm för 4 personer.

Hon har ju vunnit utmärkelse i Sköna hem. Nu kan du kanske hjälpa till och vinna ett till ;)


Annika´s lght foto taget från Sköna hem


Av Susanne - 22 augusti 2008 22:24



Jag känner mig lite ensam i min strävan efter en koloni på nätet. Delvis för att vi kanske är yngre än den "vanliga" kolonisten är. Men jag har fått en kolonistvän i Stockholm. Det skall bli spännande att få följa hennes "färd" mot en stuga. Men nu känner jag en större press att faktiskt skriva något här då det finns en, tack Annika ;), som kommer att kika in lite då och då för att se hur det går, fast roligt också då jag börjat blogga just om kolonier för att jag inte hittar så mycket material själv på nätet. Jag vill att yngre skall bli intresserade och kanske vilja skaffa någon typ av koloni.


Jag har en arbetskollega som redan är kolonist och hon är eldoch lågor för vårat nya projekt. Idag stack hon iväg på lunchen och inhandlade en 10 meters "tape measure" så att vi kan mäta upp stugan och allt rätt. Det är ju för kul och så roligt att det är några som tycker att vårat nya bygge skall bli intressant att följa och kanske kunna lägga sig i en aning ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards