Alla inlägg under mars 2010

Av Susanne - 20 mars 2010 10:45


  Nu skall vi se. Jag har 10 Voddler Invites, det kan bli fler, som jag under ett par veckors tid kommer att dela ut.


Denna gång tänkte jag inte ha några frågor som man skall svara på utan nu vill jag veta era absolut bästa film tips. Glöm inte att ge en mailadress som inviten skall skickas till om ni skulle vara den lycklige som får en.


Fjäsk, roligheter, ja vad som helst kan göra det där lilla extra som gör att just du blir utvald.


Få tag i fler Invites genom att kika in hos Voddlerinvite.com


Lycka till!


2001-03-26

Det är flera som glömmer att skriva sin mail adress. Ett par av er går nu miste om en invite, men den som får den istället blir ju säkert glad. 


Dessa går som först ut med en invite är:



Anna M Lundgren anna@nicede.se
Thonstedt       Thonstedt4@hotmail.com
Kristoffer

Kristoffer, Ulrika, Bella, Robert, Linus, Johan, Rakatkadaver


Grattis till er, nu vill jag bara tillägga att Voddler har under senare tid blivit mycket sämre. De har väldigt få filmer att se, både dom filmer man kan hyra och dom man kan se på gratis om man jämför med bara ett par månader sedan. Sedan så laggar filmerna, iaf hos mig. Jag hoppas att detta är övergående för annars kommer Voddler inte att finnas kvar länge. Jag har inte kunnat se en film på flera veckor utan att ha tröttnat och då stängt av.


Glöm inte att fler invites kan hittas via Voddlerinvite.com


2010-05-03


Idag har jag delat ut 2 invites en till Sofia och en till Linda. Till Linda så skickar jag även lycka till och hoppas att du blir frisk från cancern.


Av Susanne - 6 mars 2010 10:45

Vi hade köpt med oss en pulka till Noel och vi hittade en ok backe att åka i uppe på vallen i kolonin.


  


Sedan så byggde vi snölyktor utanför huset och det lös så mysigt på kvällen.

  



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards