Alla inlägg under januari 2009

Av Susanne - 25 januari 2009 18:29


Min mans favortit band Oasis spelar idag i Göteborg. Han och ett par kompisar skall gå till Scadninavium och lyssna. Efteråt har en av hans kompisar som har eget, men dock vilande band, ordnat så att dom skall gå på efterfesten.

Jag hade också fått följa med, men någon måste ta hand om barnet man skaffat oxå ;-)


Hoppas bara att huvudpersonerna behagar dyka upp!






Av Susanne - 24 januari 2009 19:26


Det kommer att bli ett Marbodal kök för oss.

Modell Vollo som är högblankt vitt. Tänkte ha svarta "vit"varor och kan tänka oss en Gorenje Kyl/Frys i Old Style.


Oj vilken fin stuga vi kommer få....


 

Vollo från Marbodal


Gorenje RF62301OBB

Av Susanne - 17 januari 2009 20:36

Jag har varit väldigt dålig på att skriva, jag har väl insett att bloggande skulle jag inte kunna livnära mig på. Jo kanske om jag hade alla dagar obokade, men med familj, barn och ett heltidsjobb så finns faktiskt inte tiden alltid att skriva om saker och ting. Det tar tid.


Idag har jag jobbat och sedan hade jag lovat min son att åka till IKEA för att köpa ramar till hans nya plancher med Zelda och Super Mario på.  Sagt och gjort åkte dit relativt sent och är man redan där så kan man ju ta sig en sväng.


Hittade naturligtvis rea grejer och utgående saker. Jag köpte bla en lampa som jag tänkte ha i stugan, Marek i Lila för endast 29 kr.  Har kostat 179 kr så det måste man ju kalla ett fynd? Jag skulle kanske köpt 2? 


Nu närmar vi oss mer och mer vårat första spadtag. Nu längtar jag till att få sätta igång och måla inreda osv....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards