Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

Hjärtesorg. Vårda dina vänner...

Av Susanne - 12 juli 2011 09:38

En kille som kallar sig Leonard surfade in på min blogg. Han skriver om sin hjärtesorg på sin blogg och det är så sorgligt, men vem har inte haft hjärtesorg?

Det är ganska vanligt, mitt hjärta har brustit flera gånger, men det läker. 


www.trasig.nu

Ett brustet hjärta bloggar om sex och samlevnad


Han skriver så bra och fint och blottar mycket av sina känslor, ovanligt för att vara kille?

Jag är helt säker på att Leonard kommer att hitta kärleken igen. Om inte med Sofie så med någon annan. Men killen måste ju ut i livet igen. Han kan ju inte sitta inne och älta och må dåligt. Ut och träffa vänner, det är mitt bästa recept.


Jag väntar med spänning när han ska börja blogga om sex...


Något som jag lärt mig om olycklig kärlek, är att man ska vårda sina vänner. Det är vänner man kan gråta och skratta ihop med, och som man får stöd och råd av. Ny kärlek kan man alltid hitta igen, men vänner växer inte på träd.


Så till alla mina vänner, jag är ledsen att jag inte har hört av mig på länge, jag vet att jag varit dålig på det. Men ni är det näst bästa jag har efter min familj!


Det får snart bli en middag med tjejerna...

 
 
essay paper

essay paper

9 januari 2012 08:45

I`ll add the site you gave to favorites

http://essayfast.com/custom-essay.php

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 11 juni 2012 20:04


Nej jag har inte gett mig av än.    Jag hittade denna bloggen och kolla in vad jag vill vinna....   Tävling hos Rosverkstan tom 15  juni!   http://rosverkstan.blogspot.se/2012/05/vinn-ett-blomstod-hjarta-en-perfekt.html#comment-form ...

Av Susanne - 10 februari 2012 11:24

Jag har tänkt ett tag på att byta blogg plats. Det kommer att ske, men det tar ju sin lilla tid att hitta rätt och sedan starta upp. Jag kommer nog att blogga på 2 platser samtidigt innan jag lägger ner här.   Det är fortfarande kallt och jag öns...

Av Susanne - 22 januari 2012 16:45

Det var ju typiskt att vintern skulle komma i slutet på Januari. Jag som såg fram emot våren istället. Men det verkar bli kortvarigt och jag hoppas att det stämmer. Det har blåst och varit oväder mycket under vintern, men peppar peppar, allt runt stu...

Av Susanne - 1 december 2011 14:30


Vi har inte varit ute i stugan på väldigt länge. Det är inte likt oss, vet inte varför det inte blivit av.   Men nu är jag iaf orolig över vad Stormen Berit kan ha ställt till med. Vi hade en massa lösa grejer på tomt och altan.  På Fredag får ...

Av Susanne - 23 september 2011 19:39


Det är så mysigt i stugan. Yra älskar att vara här ute, enklare att kunna gå ut och göra sina behov och så blir promenaderna längre. Hade tänkt att gå en promenad innan Skavlan, men mörkret föll snabbt. Vi får gå en längre promenad imorgon. Det ska b...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards