Direktlänk till inlägg 23 september 2011

Mysigt men mörkt....

Av Susanne - 23 september 2011 19:39

Det är så mysigt i stugan. Yra älskar att vara här ute, enklare att kunna gå ut och göra sina behov och så blir promenaderna längre. Hade tänkt att gå en promenad innan Skavlan, men mörkret föll snabbt. Vi får gå en längre promenad imorgon. Det ska bli härligt.


Jag ska börja plocka in saker inför vintern. Tråkigt, sommaren är alldeles för kort. 


Yra gillar att vara i stugan, men jag har märkt att det är svårt att ta en bra bild med enbart Iphonen, inne och med ett objekt som inte är riktigt still så blir det lite suddigt. Jag inväntar vår Nikon kamera som husserar på min mans jobb. Snälla älskling ta med kameran hem....

 

 
 
Ingen bild

Ulle

7 oktober 2011 23:04

Så underbart söt hon är!!
Kramiz

 
Lena

Lena

16 oktober 2011 07:16

Vad gullig lilla Yra ar! Hoppas ni har det bra och jag saknar dig =) Kramisar

http://www.trondson.com

 
essay writing service

essay writing service

9 januari 2012 08:43

It looks so pretty and innocent

http://essaywritingservices.org/index.php

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 11 juni 2012 20:04


Nej jag har inte gett mig av än.    Jag hittade denna bloggen och kolla in vad jag vill vinna....   Tävling hos Rosverkstan tom 15  juni!   http://rosverkstan.blogspot.se/2012/05/vinn-ett-blomstod-hjarta-en-perfekt.html#comment-form ...

Av Susanne - 10 februari 2012 11:24

Jag har tänkt ett tag på att byta blogg plats. Det kommer att ske, men det tar ju sin lilla tid att hitta rätt och sedan starta upp. Jag kommer nog att blogga på 2 platser samtidigt innan jag lägger ner här.   Det är fortfarande kallt och jag öns...

Av Susanne - 22 januari 2012 16:45

Det var ju typiskt att vintern skulle komma i slutet på Januari. Jag som såg fram emot våren istället. Men det verkar bli kortvarigt och jag hoppas att det stämmer. Det har blåst och varit oväder mycket under vintern, men peppar peppar, allt runt stu...

Av Susanne - 1 december 2011 14:30


Vi har inte varit ute i stugan på väldigt länge. Det är inte likt oss, vet inte varför det inte blivit av.   Men nu är jag iaf orolig över vad Stormen Berit kan ha ställt till med. Vi hade en massa lösa grejer på tomt och altan.  På Fredag får ...

Av Susanne - 30 augusti 2011 14:54


Vi har köpt den underbaraste hunden någonsin, lilla Yra, en Chihuahua som inte är av denna värld. Hon är så liten och så söt...   Vi åkte ända ner till Lund för att köpa henne och det var en av de bästa resor vi gjort ;-D     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards