Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Susanne - 20 januari 2011 21:15

Jag skulle gärna vilja åka ut till stugan i helgen. Jag måste iof åka dit och kolla till och vattna vårt ecalyptus träd, som antagligen är dött, men jag skulle gärna vilja sova över. Men det är ju så förbannat kallt nu igen. När ska kylan släppa taget?


Jag vet inte hur jag/vi ska göra. Jag har beslutsångest och då jag och en kollega ska börja såga i lite bord på kontoret, så kommer jag inte heller att kunna gå lite tidigare från jobbet.


Till våren och sommaren när man är där ute oftare så blir det lättare och går fortare att komma ut. Nu ska det först handlas på en massa ställen, sedan ska det bäras en massa vatten. Det är lite jobbigare att vara en hel helg i stugan denna perioden. 


Vi ska iof snart börja att förså här hemma. Det blir paprikor, tomater, olika kryddor, chillis, purjolök osv. Jag får inte glömma att köpa hem både såjord och vanlig jord.


Nu längtar jag till våren...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards