Alla inlägg den 6 november 2010

Av Susanne - 6 november 2010 19:53

Jag längtar ut och vi som precis har bommat igen. Igår på Coop så kommer det fram ett glatt par och pratar på och både jag och Peter försökte hålla masken, vem är dessa personer? Men sedan slant pengen ner, hissen gick ända upp, alla hästar var i hagen, det var ju från kolonin, men från den övre äldre delen. Vi satt ju och sjung och hade trevlig på en kräftskiva med detta par. 


Det jobbiga är att Noel har simskola lördagar och innebandy matcher söndagar. När ska jag kunna åka ut en helg och bara ha det bra? Det är jobbigt att längta ut till något som är så nära, men ändå känns så långt bort. Jag får tajma in ett par dagar under jul. Det får bli bökigt även om vi inte har rinnande vatten


Vatten fyllde jag upp så att gå på toa och att diska är inga problem.


Jag längtar ut, men vem hade inte gjort det om man hade ett sådant här ställe

  

Av Susanne - 6 november 2010 15:29

Hittade en blogg med trevlig och och väldigt rolig läsning, ta er gärna tid och läs för man får sig ett gott skratt,


Iaf där kan man kan vinna skol planscher. Jag har en med maneter men skulle så gärna vilja ha en med kräftdjur. Nu hoppas jag att det blir jag som vinner.


Bild lånad från bloggen från tävlingen ni måste ju få se vad det är jag vill ha!

 http://regnavdagar.blogspot.com/

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards