Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Tråkigt inlägg.

Av Susanne - 30 januari 2010 18:10

Gud vilket tråkigt inlägg, men ibland måste man skriva ett sådant också.


Jag förstår inte hur tex Linda Rosing får så många besökare när hon skriver om hur hennes Kevin mår och växer. Att man tycker att det är intressant när hon skriver hur hon bantar och botoxar, vaxar underlivet och sminkar, klär sig och fixar sig kan jag förstå, för många verkar vilja uppnå det Linda gjort. Hur håller man sig smal ung och fräsch egentligen? Jag kan tala om att det kostar pengar att göra en del av dom sakerna som Linda och många andra gör. Stockholm verkade ju göra av med en hel del botox. Jag tycker absolut inte att det är något fel i det, men ibland undrar jag om vissa saker som skrivs i bloggar dit många olika ålders grupper dras verkligen är ok. Helst om man skall föreställa en förebild. Att välja kändiskap är ju faktiskt i mångt och mycket just det man gör. Då kanske man också skall skriva ner att man ibland lägger flera tusen i månaden på att hålla sig snygg. Att ta ett lån på tex GE Moneybank som har en ränta på över 20 % skulle jag ju inte rekommendera folk att ta för något som man måste göra om efter 3-6 månader.


Just nu handlar hennes blogg mycket om små barn (Kevin) och sedan bloggar hon ju otroligt lite för att vara en bloggare som tjänar pengar på bloggen. Tröttnar man aldrig att läsa om typ samma sak om och om igen och framför allt en reklam finansierad blogg? Där hon tjänar pengar på att blogga om produkter som hon kommer att tjäna pengar på? '


Jag känner inte Linda och hon är säkert en jättegullig och snäll tjej det betvivlar jag inte en sekund, men hon är ett bra exempel på vad tjejer/kvinnor önskar sig för liv.Jag själv hade inte orkat ha den typen av uppmärksamhet hon får, men vissa gillar den och tycker att det är helt ok.


Förlåt sonen heter Kean såg jag nu. Var tvungen att gå in och kolla så att jag skriver rätt. Sedan tycker jag att det är tråkigt när människor skriver tråkiga saker i kommentarerna på bloggar som människor har. Linda har visst råkat ut för någon sjuk människa. (ärlig kanske någon annan skulle säga, jag har sett och hört värre än den kommentaren och fulare ord än det), men det är ju inte så kul att få negativa kommentarer och fula ord skrivna på sin blogg, snälla och trevliga är ju mycket roligare.  Men i ärlighetens namn, det är ju det som är hela den tråkiga baksidan av kändisskapet. Det är ju tur att det går att radera inlägg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 11 juni 2012 20:04


Nej jag har inte gett mig av än.    Jag hittade denna bloggen och kolla in vad jag vill vinna....   Tävling hos Rosverkstan tom 15  juni!   http://rosverkstan.blogspot.se/2012/05/vinn-ett-blomstod-hjarta-en-perfekt.html#comment-form ...

Av Susanne - 10 februari 2012 11:24

Jag har tänkt ett tag på att byta blogg plats. Det kommer att ske, men det tar ju sin lilla tid att hitta rätt och sedan starta upp. Jag kommer nog att blogga på 2 platser samtidigt innan jag lägger ner här.   Det är fortfarande kallt och jag öns...

Av Susanne - 22 januari 2012 16:45

Det var ju typiskt att vintern skulle komma i slutet på Januari. Jag som såg fram emot våren istället. Men det verkar bli kortvarigt och jag hoppas att det stämmer. Det har blåst och varit oväder mycket under vintern, men peppar peppar, allt runt stu...

Av Susanne - 1 december 2011 14:30


Vi har inte varit ute i stugan på väldigt länge. Det är inte likt oss, vet inte varför det inte blivit av.   Men nu är jag iaf orolig över vad Stormen Berit kan ha ställt till med. Vi hade en massa lösa grejer på tomt och altan.  På Fredag får ...

Av Susanne - 23 september 2011 19:39


Det är så mysigt i stugan. Yra älskar att vara här ute, enklare att kunna gå ut och göra sina behov och så blir promenaderna längre. Hade tänkt att gå en promenad innan Skavlan, men mörkret föll snabbt. Vi får gå en längre promenad imorgon. Det ska b...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards