Direktlänk till inlägg 1 januari 2010

Tävla om Voddler Invites....Avslutad...

Av Susanne - 1 januari 2010 21:07

Jag har 2 Voddler invites som jag tänkte att ni kunde få tävla om. Alla svar finns i min blogg.


Svara på dessa frågor och ge mig en bra anledning på varför just du skall vinna inviten. + i kanten är om du länkar till min sajt ( fast det är inget avgörande )


Tävlingen avslutas den 10/1 2010  ca 12.00


Vilken telefon modell har min man?


Vad heter min man?


Från vilken sajt köpte jag mina skolplanscher?


Var har jag köpt mina zink pallar?


Vad har vi för värme system i stugan?


Vad har vi för kök och vitvaror?


Varifrån har vi köpt vårat växthus?


Vad heter min mans favorit band?


När skrev jag mitt första inlägg? 


 
 
Linnea

Linnea

2 januari 2010 01:23

1. En samsung i780
2. Han heter Peter
3. Fotoplanscherna köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Zink pallarna köptes på granit.se
5. Ni har en luftvärme pump i stugan.
6. Ni har Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset köptes från Willabgarden
8. Din mans favorit band är Oasis
9. Första inlägget skrevs onsdagen den 20 augusti 2008

Jag är inte särskilt bra på att argumentera varför just jag ska vinna, men jag är oerhört filmintresserad och jag fattade intresse för voddler så fort jag hörde om det. Jag skulle bli oerhört tacksam om jag skulle få ett av dessa 2 invites. Jag har även lagt en länk till din blogg på min blogg, hoppas du då märker att jag är väldigt intresserad :)
Tack på förhand, Linnéa Blomquist

http://linneablomquist.blogg.se

 
Ingen bild

Grimm

2 januari 2010 02:14

1. En samsung i780
2. Han heter Peter
3. Fotoplanscherna köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Zink pallarna köptes på granit.se
5. Ni har en luftvärme pump i stugan.
6. Ni har Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset köptes från Willabgarden
8. Din mans favorit band är Oasis
9. Första inlägget skrevs onsdagen den 20 augusti 2008

Hvorfor jeg skal vinne inviten?
Jeg er en film entusiast, ser gjerne 5-6 filmer på en dag, og det blir dyrt og kjøp/leie filmene. Itilleg er jeg har jeg hadd lyst til å teste Voddler i over ett år nå, uten å klar å få tak i en invite :(

-Grimm fra Norge :)
(grimm.senning@gmail.com)

 
Ingen bild

Nikolaj Brink

2 januari 2010 03:07

1. samsung i780
2. Peter
3. på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. på granit.se
5. luftvärme pump
6. vitvarorna e gorenje o köket är marbodal
7. Willabgarden
8. Oasis
9. 20/8-08

Varför jag ska vinna?
De hade vart en stor ära.
Visst jag är ingen stor "film-finsmakare" eller någon "film-narkoman". Jag är inte killen som har filmkvällar 5 gånger i veckan eller någon som äger ett stort hemmabio-rum. Jag är bara en kille som tycker om att kolla på film. Och vore det inte skönt om man bara kunde öppna sin laptop och se film i sängen där det är allra mysigast.
Jag är säkert inte den som är mest värd den men jag önskar verkligen att jag skulle kunna få en egen ivite till voddler. De hade vart en stor ära att få del av det voddler som du fått uppleva.

/Nikolaj Brink

nikolaj_brink@msn.com

 
Ingen bild

Filip

2 januari 2010 04:36

1. samsung i780
2. Han heter så mycket som Peter
3. http://in-myhouse.blogspot.com/
4. på granit.se
5. en luftvärmepump.
6. Marbodal-kök och Gorenje vitvaror
7. från Willabgarden
8. Oasis
9. den 20 augusti 2008

Varför ska jag vinna?
Skulle det inte kännas extra bra att lysa upp en rastlös medmänniskas kalla och gråa vardag såhär i vintermörkrets och arbetslöshetens tider, genom att leda honom in i värmen med hjälp av en såkallad Voddler-invite?
Jag skulle uppskatta det nåt enormt. Kanske till och med fälla en tår.

Varma hälsningar
//Filip

(zeperyck@gmail.com)

 
Ingen bild

Micke

2 januari 2010 10:30

Hej Sussane !

På fråga A svarar jag vi i 5an och på fråga B vet ej.
Nä seriöst här kommer svaren.
1 Samsung i780
2. Peter
3. http://in-myhouse.blogspot.com/
4. granit.se
5. Luftvärme pump
6. Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Willabgarden
8. Oasis
9. 20 augusti 2008

Sen var de bara de svåra kvar då.
Man skulle ju kunna skriva ihop nån snyfthistoria eller hitta på nått annat fint att skriva,men det skulle inte kännas så bra heller.
Sanningen är att jag inte har full koll på vad voddler är.
Gratis att kolla på film har jag förstått, men jag vet inte om det finns bara vuxen film eller om det även finns barn.(Vore isf bra för min snart 8 årige son)
Jaja det är väl bara att trycka på skicka knappen och hoppas å hålla tummarna.
Mvh
Micke

faltgard.m@hotmail.com
Ps har varken hemsida eller blogg.

 
Ingen bild

Susanna

2 januari 2010 12:54

1. En samsung i780
2. Din man heter Peter
3. Fotoplanscherna köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Zink pallarna kommer från granit.se
5. En luftvärmepump.
6. Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset köptes från Willabgarden
8. Din mans favoritband är Oasis
9. Det första inlägget skrevs onsdagen den 20 augusti 2008

Som trogen läsare av en otroligt inspirerande blogg och tillika fattig student skulle jag bli överlycklig av att få en inbjudan till voddler. Fortsätt skriv och ha en fin fortsättning på året!

Varma vinterhälsningar/
Susanna

pony@rock.com

 
Ingen bild

Ludde

2 januari 2010 15:35

1. samsung i780
2. Han heter Peter
3. http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Kommer från granit.se
5. luftvärmepump
6. Marbodal kök o Gorenje vitvaror
7. Det köptes från Willabgarden
8. Hans favoritband är Oasis
9. De första inlägget skrevs onsdagen den 20 augusti 2008

Skulle sjukt hjärna villja ha en invate. Jag läser alltid din blogg och tycker att den är riktigt bra :D Du skulle vara så jäävla chyst om jag skulle kunna få en. Hare bra!// Ludde

graffiti_4_life@live.se

 
Ingen bild

jonte

2 januari 2010 16:17

1. En samsung i780
2. Din man heter Peter
3. Fotoplanscherna köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Zink pallarna kommer från granit.se
5. En luftvärmepump.
6. Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset köptes från Willabgarden
8. Din mans favoritband är Oasis
9. Det första inlägget skrevs onsdagen den 20 augusti 2008

Jag skulle behöva voddler sjukt mycket för att ha något att göra på min fritid och jag är en stor filmfantast som älskar filmer.
Mvh:Jonte

Jonte_80_hultic@hotmail.com

 
Ingen bild

Leifen

2 januari 2010 18:34

1. En samsung i780
2. Din man heter Peter
3. Fotoplanscherna köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Zink pallarna kommer från granit.se
5. En luftvärmepump.
6. Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset köptes från Willabgarden
8. Din mans favoritband är Oasis
9. Det första inlägget skrevs onsdagen den 20 augusti 2008

Läser din blogg varje dag och tycker den är väldigt inspirerande.

Jag är en stor film älskare, och är ett stort fan utav voddler. Dock har jag inte haft lyckan att få tag på någon invite/konto ännu. Så jag testar här hos dig :) Ha en god fortsättning!
Mvh: Alexander

leifen.88@hotmail.com

 
Fisoa

Fisoa

2 januari 2010 20:17

Hej! Jag vill väldigt gärna vara med och tävla om en invite! Varför jag vill det:
Jag älskar att ha myskvällar med min 9-åriga lillebror så vi kryper upp i soffan och äter popcorn och ser på film. Men vi äger knappt några filmer, så det börjar bli ganska tråkigt att se på ice age igen fast man kan alla repliker utantill. Därför vore det så kul att få lite variation i vardagen så att vi kan få lära oss en massa nya repliker.

Svaren:

1. En samsung i780
2. Peter är hans namn
3. Fotoplanscherna köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Granit.se köptes de på
5. Ni har en luftvärmepump i stugan.
6. Ni har Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset köptes från Willabgarden
8. Oasis är din mans favvoband
9. Ditt första inlägg skrevs ons 20/8 2008

Tack för att jag får vara med och tävla! :)

Mvh/Sofia

http://fisoa.se

 
Ingen bild

Lucas

2 januari 2010 20:52

1.Din mans telefon är en Iphone 2 g.
2. Han heter jacob
3. Fotoplanscherna köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. På granit.se
5. Jag tror ni har luftvärme pump en panasonic.
6. Ni har kvick med miele vitvaror.
7. Växthuset köptes från Bygghemma.
8. Europe är din mans favoritband.
9. Ditt första inlägg skrevs Fredag 22/8 2008

Tack att jag har chansen att vinna voddler och jag tackar djupt om jag får den.

MVH Lucas

 
Ingen bild

Sofie

2 januari 2010 20:59

1. Samsung i780
2. Han heter Peter
3. Fotoplanscherna köptes på in-myhouse.blogspot.com/
4. Zink pallarna är från granit.se
5. Luftvärmepump
6. Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset är från Willabgarden
8. Din mans favoritband är Oasis
9. Ditt första inlägg skrevs onsdagen den 20 augusti 2008

Om jag fick en invite vore jag gla'
Kunde titta på film var da'
Nu blir det mest samma lika
För vi studenter är inte så rika
Film har jag inte råd med
Men med Voddler kan min filmkunskap bli bred

Hoppas jag kan få en invite :)
Kram Sofie

 
Ingen bild

Sofie

2 januari 2010 21:03

glömde visst skriva min mail ;)

sofie.andersson@student.gu.se

 
Ingen bild

Radon

2 januari 2010 21:09

1. samsung i780
2. Peter
3. på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. på granit.se
5. luftvärme pump
6. vitvarorna e gorenje o köket är marbodal
7. Willabgarden
8. Oasis
9. 20/8-08

Varför sk jag ha en inv?
Jo såhär är det. Jag älskar film. (i alla fall dem bra)
Och jag önskar att kunna ta mig tiden att avnjuta en bra rulle lite oftare. Sen gör jag alla bolag en tjänst genom att inte tanka hem deras filmer och sprida dem på annat sätt, sen är det bra med tanke på IPRED också. så gör mig och filmbolagen en tjänst och langa en invite? :D Tack på förhand.

 
Ingen bild

Radon

2 januari 2010 21:11

Glömde att skriva min mail xD

gino_forslund@hotmail.com

 
Ingen bild

Sebastian

2 januari 2010 22:56

En samsung i780

Peter

in-myhouse.blogspot.com

granit.se

Luftvärmepump

Gorenje-vitvaror och Marbodal-kök

Willabgarden

Oasis

Ons den 20 augusti 2008

Jag vill ha en Voddler-invite därför att jag gillar att titta på film. Jag gillar att titta på film för att det kan vara kul/ledsamt/spännande/skrämmande. Det kan vara kul då det är en komedi. Det kan vara ledsamt om det är en tragedi. Det kan vara spännande och skrämmande då en mördare kommer rännande.

Mvh
Sebastian

Sebastian_ponten@hotmail.com

 
Ingen bild

Airvideo

2 januari 2010 23:02

1. samsung i780
2. Peter
3. på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. på granit.se
5. luftvärme pump
6. vitvarorna e gorenje o köket är marbodal
7. Willabgarden
8. Oasis
9. 20/8-08

en bra tjänst är voddler skulle mer än gärna vilja använda den, då ja kollar på ganska mycket film i alla genre. älskar film!

arvid_donut@hotmail.com

 
Ingen bild

Filip Å

2 januari 2010 23:26

1. din man har en samsung i780
2. din man heter peter
3. skolplanscherna köpte du på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. zink pallarna köpte du ifrån www.granit.se
5. ni har en luftvärmepump från panasonic
6. ni har ett marbodal kök modell vollo i stugan och gorenje vitvaror i oldstyle.
7. ni köpte euro-serre växthus från willbagarden
8. din mans favoritband heter oasis
9.du skrev ditt första inlägg 20 augusti 2008

varför ska jag ha en invite?
jag skulle vilja ha en invite för att jag älskar att titta på film. men jag har inte pengar så att det räcker att köpa filmer för.
så därför skulle jag vara evigt tacksam om jag kunde få en invite.
Tack på förhand.
Mvh Filip Å
filip.anostam@gmail.com

 
Ingen bild

Becky

2 januari 2010 23:41

1. En samsung i780
2. Peter heter han
3. Fotoplanscherna köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Granit.se
5. Luftvärmepump i stugan
6. Ni har Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset köptes från Willabgarden
8. Peters favoritband är Oasis
9. Ditt första inlägg skrevs ons 20/8 2008

Tänker vara helt ärlig, jag läser inte bloggar så har tyvärr inte läst din, jag är en student så har heller inte råd att köpa film och vågar heller inte ladda ner nu med IPRED och allt.
Antar att det inte finns någon direkt anledning varför just jag skulle få en invite, jag kan bara berätta lite om mig själv och hoppas.
Jag heter Rebecca men kallas Becky, är som sagt en student, går International Baccalaureate och spelar fotboll på den lilla fritid jag har, jag gillar att kolla på film och tv-serier som avkoppling. Mina föräldrar är skkilda och har en yngre syster, den senaste veckan har jag och hon haft "sleep-overs" i hennes rum där vi kollat på olika filmer :)

Oj det blev lite mkt, hoppas du orkar läsa allt och tillslut ger mig en invite, det skulle vara första gången jag vann någonting ! Ha det så bra, och tack

MVH Becky
becky@dale.se

 
Ingen bild

Henrik

3 januari 2010 02:09

. En samsung i780
2. Han heter Peter
3. Fotoplanscherna köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Zink pallarna köptes på granit.se
5. Ni har en luftvärme pump i stugan.
6. Ni har Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset köptes från Willabgarden
8. Din mans favorit band är Oasis
9. Första inlägget skrevs onsdagen den 20 augusti 2008


Varför ska jag vinna en invite?
Är en stor filmälskare men som lever med svt1, svt2, 6an och svt24 på tv´n i ett lite rum på ett elevhem då jag är studerande . Jag vågar inte ladda ner filmer gratis från internet med halvdan kvalité som kan komma kosta skjortan när man väl åkt dit på det. Så jag skulle verkligen uppskatta en invite.

Med vänliga hälsningar Henrik
Imprezaaracing@hotmail.com

 
Ingen bild

Carl Lindholm

3 januari 2010 12:33

1. Samsung i780
2. Peter
3. www.in-myhouse.blogspot.com
4. www.granit.se
5. En luftvärmepump
6. Kök från Marbodal och vitvaror från Gorenje
7. Willabgarden
8. Oasis
9. Onsdagen den 20 augusti 2008

Jag är en filmnörd av gigantiskt slag ;P
Jag känner faktiskt att jag förtjänar en Voddler-invite, då jag verkligen kommer att få användning av tjänsten. Det är svårt att stå emot nedladdning när man är en sån filmnörd som jag, men jag har faktiskt gjort det. Jag har gått den lagliga vägen, och att nu Voddler lanseras, en laglig lösning på alla mina problem, kom som ett brev på Posten! Jag är i näst intill desperat behov av denna tjänst ;P
Jag hoppas på det bästa.

Tack,
Carl.


http://kolonistugan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hesam Jaafar

3 januari 2010 15:32

1. Samsung i780
2. Peter
3. Den köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Pallarna köptes på granit.se
5. I stugan har ni en luftvärme pump.
6. Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Willabgarden
8. Oasis
9. Onsdagen den 20 augusti 2008

Det finns säkert jätte många bra argument eller anledningar till varför man borde få voddler men jag kan säga att jag är helt beroende av tjänsten Spotify (vaknar på morgonen och det första jag sätter på efter jag startat min dator är Spotify och det sista jag stänger av innan jag går och är musiken som streamas från spotify) Lika mycket som jag gillar och lyssna på musik gillar jag och kolla på filmer. Är en student som bor själv i en etta med stor tv som är kopplat till datorn och stora högtalare som bara väntar på en tjänst som voddler.Vet inte om min argument påverkar mina chanser att få en invite eller inte, men jag skulle bli så lycklig av att vinna lottningen :). Mvh Hesam Jaafar, tack och hej!

 
Ingen bild

Hesam Jaafar

3 januari 2010 15:33

Märkte att jag glömde skriva till mail :P Mitt mail är hesamjaafar@hotmail.com

 
Ingen bild

Pontus

3 januari 2010 15:37

1. En samsung i780
2. Han heter Peter
3. Fotoplanscherna köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Zink pallarna köptes på granit.se
5. Ni har en luftvärme pump i stugan.
6. Ni har Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset köptes från Willabgarden
8. Din mans favorit band är Oasis
9. Första inlägget skrevs onsdagen den 20 augusti 2008


Jag skulle verkligen behöva en voddler invite då jag letat efter en sen realese dagen och ännu inte fått någon :(
jag är en stor filmälskare fast det börjar bli dyrt att gå till videobutiken nere i stan nu som man har behövt göra efter ipred-lagen. Nu när många program är slut på tv också så vore det bra att få se någon riktigt bra film istället.

Jag väntar med förhoppningsfulla förväntingar!

Mvh, Pontus.
Pontare.j@gmail.com

 
Anne

Anne

3 januari 2010 17:02

1, samsung i780
2. Peter
3. http://in-myhouse.blogspot.com/
4. granit.se
5. en luftvärmepump.
6. Marbodal-kök och Gorenje vitvaror
7. från Willabgarden
8. Oasis
9. den 20 augusti 2008

En småbarns föräldrer med en bebis som kan vara vaken om nätterna, har tröttnat på tv:ns utbud och hemma filmerna har man sett typ 100:a gånger, please ge mig en av invites!

larssonanne@hotmail.com

http://anne06blogg.se

 
Ingen bild

Sebastian

3 januari 2010 17:33

Telefonen är en Samsung i780
Namnet är Peter
De köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
De pallarna köptes på granit.se
Ni har en luftvärme pump i stugan.
Ni har Marbodalkök och Gorenje vitvaror
Det köptes från Willabgarden
Favoritbandet är Oasis
Det skrevs onsdagen den 20 augusti 2008

För mig känns det kul att äntligen kunna börja ta del av det enorma utbud som finns på nätet, gratis och LAGLIGT. Det bästa med Voddler är (förutom alla bra filmer så klart :) att det har en bra chans att konkurrera med den illegala fildelningen. Ju fler som får tillgång till Voddler, desto sämre för fildelarna!

Ha det fint! God fortsättning!


 
Ingen bild

na

3 januari 2010 22:55

1. Samsung i780
2. Han heter Peter
3. På http://in-myhouse.blogspot.com/
4. På granit.se
5. Luftvärme pump
6. Vitvarorna är gorenje och köket är marbodal
7. Willabgarden
8. Oasis
9. 20/8-08

Varför vill jag vinna?
Är en student som oftast kanske inte har råd at gå ner till videobutiken varje kväll och hyra en film, älskar dock att kolla på film men tv:n har kanske inte det utbudet man alltid önskar. En voddler invite skulle vara sjukt bra har faktiskt letat en hel del efter en sån. Hoppas på tur här. Ha det bra kram.

nasiiha_@hotmail.com

 
Alexander

Alexander

4 januari 2010 18:55

1. Han har en Samsung i780
2. Han heter Peter
3. Fotoplanscherna köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. De köptes på granit.se
5. Ni har en luftvärme pump i stugan.
6. Marbodal kök, och Gorenje vitvaror
7. Växthuset köptes från Willabgarden
8. Hans favoritband är Oasis
9. Det första inlägget skrevs onsdagen den 20 augusti 2008

Har alltid samma problem med att motivera varför just jag ska vinna i tävlingar.. Men jag är en extrem filmentusiast, kollar alltid på film, i stort sett, med eller utan kompisar. Och jag tycker inte om att ladda ner filmer, och vara olaglig på det sättet, och har inte den ekonomin för att köpa eller hyra filmer, och tv:n tycker inte jag är något alternativ för det mesta för vill helst kunna se på det jag ör på humör för. Så därför skulle voddler vara helt perfekt, slippa vara olaglig, slösa bort sina pengar på massa filmer, eller kolla på nån film man egentligen inte vill se på..
Så, det skulle vara en stor ära att få vinna en invite här.
Har även länkat dig på min blogg, för att visa lite extra intresse. :)
Ha det bra!
Mvh, alex!

http://photobyalexx.blogg.se

 
Ingen bild

Erik

4 januari 2010 19:26

1. En samsung i780
2. Peter
3. http://in-myhouse.blogspot.com/
4. På granit.se
5. Ni har en luftvärme pump i stugan.
6. Ni har Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset köptes från Willabgarden
8. Bandet heter Oasis
9. Onsdagen den 20 augusti 2008

Säger som Linnea, kass på o argumentera om varför man ska vinna :( men jag har i alla fall sökt efter voddler invite i några månader, reggat mig på sidor osv. Men jag får ju aldrig någon invite :/ Jag hoppas innerligt att jag får en den här gången :) Har väl inget mer och skriva. Förutom stort tack på förhand och en god fortsättning på det nya året ! :D

 
Ingen bild

Erik

4 januari 2010 19:28

Ojj glömde skriva mail ifall jag nu skulle vinna :o myggan_1337@hotmail.com ;)

 
Ingen bild

ida

4 januari 2010 22:39

1. Samsung i780
2. Peter
3. http://in-myhouse.blogspot.com/
4. granit.se
5. Ni har en luftvärme pump i stugan.
6. Marbodal kök, och Gorenje vitvaror
7. Willabgarden
8. Oasis
9. Onsdagen den 20 augusti 2008

Jag älskar verkligen film och istället för att alltid gå på bio/hyra film eller olagligt ladda ner filmer skulle därför voddler vara så bra för mig som titta på film nästan varje dag. På TV visas nästan alltid samma filmer som man sätt många gånger, och hur bra hade det då inte varit med voddler, välja film och när man ska se den :) Jag som tycker om film så mycket hade detta varit skiiit bra, att slippa vara olaglig framförallt. Voddler kommer säkert att konkurrera ut fildelarna vilket skulle bli jätte bra. Jag hoppas verkligen innerliggt på att jag kommer få en invites nu, skulle betyda så mycket för mig :) Tack på förhand, välj mig är du snäll ;) hih

Mvh Ida
ida.johansson10@hotmail.com

 
Ingen bild

Henke

4 januari 2010 22:54

Vilken telefon modell har min man?
en kobra

Vad heter min man?
Rutger

Från vilken sajt köpte jag mina skolplanscher?
www.skolplanscher .se

Var har jag köpt mina zink pallar?
I zinkaffären

Vad har vi för värme system i stugan?
åkarbrasa

Vad har vi för kök och vitvaror?
Ett fint kök med ett kallt skåp och ett jättekallt skåp

Varifrån har vi köpt vårat växthus?
Växthusaffären

Vad heter min mans favorit band?
Smurfhits vol 3

När skrev jag mitt första inlägg?
jättelänge sedan

Ska vara pappaledig nu i 9 mån så jag behöver ngt att göra när ungen sover. Som du ser av mina svar så har jag snorkoll på dig och din blogg, så jag tackar för Voddler inviten på förhand. Mvh Henke
hengan@hotmail.com

 
David Refki

David Refki

5 januari 2010 02:47

1. En samsung i780
2. Han heter Peter
3. Fotoplanscherna köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Zink pallarna köptes på granit.se
5. Ni har en luftvärme pump i stugan.
6. Ni har Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset köptes från Willabgarden
8. Din mans favorit band är Oasis
9. Första inlägget skrevs onsdagen den 20 augusti 2008

Jag är inte särskilt bra på att argumentera varför just jag ska vinna, men jag är oerhört filmintresserad och jag fattade intresse för voddler så fort jag hörde om det. Jag skulle bli oerhört tacksam om jag skulle få ett av dessa 2 invites. Jag har även lagt en länk till din blogg på min blogg, hoppas du då märker att jag är väldigt intresserad :)
Tack på förhand, David Refki

http://refki.blogg.se

 
Ingen bild

Tim Petri

5 januari 2010 16:30

1. Samsung i780
2. Peter
3. http://in-myhouse.blogspot.com/
4. granit.se
5. Luftvärme pump i stugan, miljövänliga människan ;)
6. Marbodal kök med vitvaror från Gorenje
7. Willabgarden köptes det ifrån
8. Oasis, gillar även jag
9. Onsdagen den 20 augusti 2008

Pengar är kanske inte det jag har mest av just nu, dessa tider... Film köper/hyr jag då nästan aldrig. Därför skulle Voddler kunna ljusa upp min vardag något, och du vet nog själv hur mysigt en bra film gör kvällarna? Just därför skulle jag vilja få en Voddler invite, att få kunna kura ihop framför datorn och bara leva mig bort :) Speciellt med vetskapen om att filmerna jag verkligen kollar på inte är något nedladdat, utan äkta..

I jämförelse med poeterna över mig har jag nog ingen chans, men hoppas är väl inte olagligt? (: Tack från Tim

tim_petri(at)hotmail.com

 
Ingen bild

Max Olsson

5 januari 2010 18:04

1. samsung i780
2. Peter
3. http://in-myhouse.blogspot.com/
4. på granit.se
5. en luftvärmepump.
6. Marbodal-kök och Gorenje vitvaror
7. Willabgarden
8. Oasis
9. 20 augusti 2008

max_olsson@hotmail.com

 
Ingen bild

johan

5 januari 2010 18:07

1. Samsung i780
2. Peter
3. http://in-myhouse.blogspot.com/
4. granit.se
5. Luftvärme pump i stugan, miljövänliga människan ;)
6. Marbodal kök med vitvaror från Gorenje
7. Willabgarden köptes det ifrån
8. Oasis, gillar även jag
9. Onsdagen den 20 augusti 2008

jag gjorde som alla andra och kopierade svaren från någon annan, jag bryr mig tyvärr inte om din blogg, men jag älskar film och jag vill ha voddler!

sk8xqs@gmail.com

 
Ingen bild

Barbro

5 januari 2010 19:16

samsung i780
peter
in my house( entrevlig sida tycker jag)
granit.se
luftvärme pump
marbodal kök,gorenje
wilabgarden
oasis
20 aug 2008
Jag kollade in din sida det va trevligt att läsa om ditt liv,
betydligt mer i sverige i verkligheten idag än de
andra ytliga bloggarna som finns.

varför jag ska vinna? ja du, Jag är en kvinna 50+ räcker inte det som mottivering så säg? försöka duger Peace

 
Turid

Turid

5 januari 2010 19:40

1) En samsung i780
2) Han heter peter
3) På http://in-myhouse.blogspot.com/
4) Granit.se
5) Luftvarme pumpe i stua, miljøvenlig
6) Marbodal kök, og Gorenje vitvaror
7) Willabgarden kjøptes det ifra.
8) Oasis :)
9) Den 20 august 2008.

Jeg ønsker å vinne fordi eg har prøvd å få tak i Voddler leenge nå. Jeg vil se flere filmer, er flau over hvor lite film jeg har sett, i forhold til alle vennene mine. Derfor vil jeg gjerne kunne se flere filmer. Elsker det. Og viss jeg kunne få Voddler, hadde det vert supert! Og da hadde eg hatt noe å gjøre på. Har ikke mye å gjøre, fordi alle vennene mine bor så langt vekke. Så, håper eg kan vinne..

Helsing Turid, frå Norge. =)

http://www.iloovemusic.blogg.no

 
Veronica

Veronica

5 januari 2010 19:48

Samsung i780

Peter

http://in-myhouse.blogspot.com/

granit.se

Luftvärmepump Panasonic

Marbodal och Gorenje vitvaror

Willabgarden

Oasis

20/8 - 2008 13:05

Jag ska vinna för att jag och min sambo älskar film och dessutom är min sambo halvt sjukskriven så då tycker jag han kunde få se lite bra film! Dessutom så ÄLSKAR jag din odling! Har själv bara en balkong att odla på, men älskar det! Kommer lägga din blogg som länk på facebook, twitter, för jag har ingen egen blogg än!

http://www.twitter.com/Punkvera

 
Ingen bild

Evelina

5 januari 2010 21:28

1. samsung i780
2. Peter
3. på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. på granit.se
5. luftvärme pump
6. Köket är marbodal och vitvarorna gorenje
7. Willabgarden
8. Oasis
9. 20/8-08


Hm, vet inte vad jag ska skriva som övertygar dig om att jag ska vinna detta, haha. Älskar verkligen att kolla på film och det är något jag kan roa mig med i flera timmar. Fick höra om Voddler för nån dag sedan och började leta efter det direkt. Skulle helt klart vara kul att få en invite =) Har tyvärr ingen blogg så kan inte länka dig, annars hade jag helt klart gjort det.

 
Ingen bild

Hampus P

5 januari 2010 21:45

1. samsung i780
2. Peter
3. planscherna köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Zink pallarna köptes på granit.se
5. luftvärme pump.
6. Kök: Marbodal Vitvaror: Gorenje
7. Willabgarden
8. Hans favorit band är Oasis (som är hyfsat bra enligt mig^^)
9. 20/8-08


Finns inget som säger att jag SKA vinna :P
men som student har man inte så mycket pengar så som film fantast så vore det en underbar "julklapp" eftersom jag inte har råd med så många hyr filmer o liknande :/

 
Ingen bild

linnea

5 januari 2010 21:47


1. En samsung i780
2. Han heter Peter
3. http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Zink pallarna kommer från granit.se
5. luftvärme pump i stugan.
6. Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset från Willabgarden
8. Oasis
9. onsdagen den 20 augusti 2008

Hej!
Jag har precis flyttat till en mycket liten by mitt i de värmländska skogarna mil från biosalonger, filmuthyrning eller ens en tv för tillfället! Min dator och internet är min räddning just nu och behöver jag en säga vad en voddlerinvite skulle betyda?!
(Tyvärr har jag ingen egen blogg)

 
Ingen bild

Måns

6 januari 2010 01:44

1. samsung i780
2. Peter är namnet
3. http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Kommer från granit.se
5. En luftvärmepump
6. Marbodal kök o Gorenje vitvaror
7. Den är köpt från Willabgarden
8. Hans favoritband är Oasis
9. De första inlägget som skrevs var onsdagen den 20 augusti 2008

Är ganska ensam många gånger och har inte så mycket för mig. Hade varit kul att ha Voddler då. Skulle betytt väldigt mycket för mig.



 
Ingen bild

Haile Sellasie

6 januari 2010 04:00

Här är svaren ;) Yeah!

1. Samsung i780
2. Peter
3. http://in-myhouse.blogspot.com/
4. granit.se
5. En luftvärmepump.
6. Marbodal kök och vitvaror från Gorenje
7. Från Willabgarden
8. Oasis så klart :D
9. Onsdan 20 augusti 2008


Jag ska varken skriva på danska, skriva om hur synd det är om mig som inte har råd att hyra film eller skriva massa oseriöst.. Men iaf, David 15 som sagt, Vore soft om du skickade en invite ;)



Peas to the nation!

davidulfving@hotmail.com

 
johanna

johanna

6 januari 2010 20:41

1. samsung i780
2. Peter
3. på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. på granit.se
5. luftvärme pump
6. vitvarorna e gorenje o köket är marbodal
7. Willabgarden
8. Oasis
9. 20/8-08

varför jag ska vinna?
jo, för att jag är väldigt intresserad av filmer och flyttar snart hemifrån och kan då inte använda pengarna till att hyra eller köpa, så därför vore en invite jättekul att få.

http://johannaaskottheim.blogspot.com

 
Ingen bild

jonatan

7 januari 2010 00:18

1. En samsung i780
2. Han heter Peter
3. Fotoplanscherna köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Zink pallarna köptes på granit.se
5. Ni har en luftvärme pump i stugan.
6. Ni har Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset köptes från Willabgarden
8. Din mans favorit band är Oasis
9. Första inlägget skrevs onsdagen den 20 augusti 2008

Jag är otroligt filmiontresserad sen fösöker jag vara så laglig man kan å det kan man ju inte vara om man inte har voddler :D haha alla andra har skrivit långa radr men jag tycker det räcker så här jag vil värkligen ha voddler sen får väl du bestäma:D men jag ger dej ett tips välj mig snälla:D

 
Ingen bild

Lisa

7 januari 2010 01:06

1. En samsung i780
2. Peter
3. köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Zink pallarna köptes på granit.se
5. Ni har en luftvärme pump i stugan
6. Ni har Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset köptes från Willabgarden
8. Oasis
9. Första inlägget: 20 augusti 2008

Nu måste jag erkänna att jag inte visste allt detta, men en del kunde jag faktiskt *stolt* gjorde som säkert många andra och såg på svaren ovan för att få svar på de jag inte kunde.

Jag borde få en invite för att jag verkligen älskar film, det är så mysigt att kunna sitta med sin kille och bara mysa framför en underbar film. Min kille har laddat ner ett antal filmer förut, men slutade med det för ett tag sedan. Det var i och för sig bra men det är också väldigt tråkigt. Vi har inte längre våra mysiga film kvällar så ofta, visst det händer kanske två gånger i månaden men innan var det en till två gånger i veckan. Så känner att det verkligen skulle vara underbart med en invite för att få tillbaka kvällarna, men men. det är ditt val och jag kan bara säga snälla jag vill verkligen ha det.
TACK , även om jag inte får en :)

lizha_94@hotmail.com

 
Elina

Elina

7 januari 2010 13:29

1. Din man har en samsung i780
2. Han heter Peter
3.De köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. pallarna köptes på granit.se
5. I stugan har ni en luftvärmepump
6. Ni har Gorenje vitvaror och ett Marbodalkök
7. Växthuset är kökpt på Willabgarden.
8. Hans favoritband är Oasis
9.Det första inlägget är skrivet onsdagen den 20 augusti 2008

varför borde jag få en invite?
Jag går i skolan tre timmar i från mitt hem vilket gör att jag inte bor hemma trotts att jag bara är 16 år. Jag åker buss hem varje fredag och tillbaka igen varje söndag. Därför vill jag kunna titta på film när jag åker bussen och voddler hade varit toppen då.
kram Elina
elinamyrestaf@hotmail.com

http://MBeliy.devote.se

 
Ingen bild

Tammii

7 januari 2010 15:13

1. samsung i780
2. Peter är makens namn :D
3. Fotoplanscherna köp på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Zink pallarna köpta på granit.se
5. en luftvärme pump.
6. Ni har Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset köptes från Willabgarden
8. Oasis
9. 20de augusti 2008

Jag vill ha en Voldder invite för att det finns inget bättre än att sitta och titta på dåliga filmer och as garva. Dessutom varje kväll, varje dag måste avslutas med film, ändå om man kommer hem 5 på morgonen och inte har en anning om vad man gör, en film måste avsluta dagen. Underbart att avsluta en dag med en citat från någon film.

Om jag har varit oklar med att berätta att jag vill ha en voldder invite så kanske du kan förstå det på ett annat språk :)
Jag vill ha en voldder invite! (svenska)
أريدVoldder invite (arabiska)
Arid Voldder invite (arabiska)
I want Voldder invite (engelska)
Quiero Voldder invite (spanska)
Ek wil Voldder invite (Afrikaans)
Ich möchte Voldder invite (tyska)
Voglio Voldder invite (italienska)
Je veux Voldder invite (franska)
Haluan Voldder invite (finska)
Θέλω Voldder invite (grekiska)
من می خواهمVoldder invite (persiska)
Jeg vil Voldder invite (danska, norska)
Я хочу Voldder invite (ryska)... så är du jätte snäll:D

 
Ingen bild

Tammii

7 januari 2010 15:15

glömde att skriva e-post för jag har ingen blogg :D
tamoore_@hotmail.com

 
Ingen bild

Lollo

7 januari 2010 16:53

Hej!

Här är mina svar:

1. Samsung i780
2. Peter
3. http://in-myhouse.blogspot.com/
4. granit.se
5. Luftvärmepump
6. Marbodalkök och Gorenje-vitvaror
7. Willabgarden
8. Oasis
9. 20 augusti 2008

Samma gäller med mig som med så många andra som svarat här. Det finns egentligen ingen större anledning till att just du ska välja just mig när alla svarat samma sak på dina frågor. Den enda anledningen är det faktum att jag älskar film. Du får säkert jättesvårt att välja bland oss alla men jag tycker i alla fall att du först och främst ska ge en till Elina. En eloge till henne som klarar att gå i skolan tre timmar hemifrån och bo borta under veckorna, trots att hon bara är 16 år! You go girl!

 
Ingen bild

Lollo

7 januari 2010 16:55

Oj, jag glömde mailadress!

loto@mum.se

Tack på förhand om det blir mig du väljer!

 
Jesper Smidje

Jesper Smidje

8 januari 2010 12:34

Chacha, här kommer mina svar:

Vilken telefon modell har min man? En Samsung i780.
Vad heter min man? Peter om jag inte läst fel.
Från vilken sajt köpte jag mina skolplanscher? Dom är inköpta på http://in-myhouse.blogspot.com/
Var har jag köpt mina zink pallar? www.granit.se
Vad har vi för värme system i stugan? En luftvärme pump.
Vad har vi för kök och vitvaror? Ni har Marbodal kök och Gorenje vitvaror.
Varifrån har vi köpt vårat växthus? Det är från Willabgarden.
Vad heter min mans favorit band? Oasis.
När skrev jag mitt första inlägg? Det skrevs den 20 Augusti 2008.

Jag skulle gärna vilja ha en voddler invite för jag var hemma hos en kompis igår som redan har voddler och jag såg hur jädra awesome det var, så man blev ju inte lite sugen på att ha en egen så man bara kan koppla in den bärbara till tv:n och samla hela familjen till en riktig filmkväll dessa kyliga vinterkvällar! :D

MVH: Jesper Smidje, läs gärna min blogg (a)
Dj_floorball@hotmail.com

http://smidjejesper.blogg.se

 
Louise E

Louise E

9 januari 2010 17:19

1. En samsung i780
2. Han heter Peter
3. Fotoplanscherna köptes på http://in-myhouse.blogspot.com/
4. Zink pallarna köptes på granit.se
5. Ni har en luftvärme pump i stugan.
6. Ni har Marbodal kök och Gorenje vitvaror
7. Växthuset köptes från Willabgarden
8. Din mans favorit band är Oasis
9. Första inlägget skrevs onsdagen den 20 augusti 2008
Jag skulle vilja ha voddler för jag tvingas vara rätt mycket hemma själv och bo själv i veckorna då vore det perfekt med massa filmer att fördriva tiden med:) Mycket bättre anledning kan jag nog inte komma på!
Mvh Louise

http://annnonym.blogg.se

 
Ingen bild

Filip

10 januari 2010 15:51

Har fått en invite nu och kan inte tacka dig tillräckligt mycket, du underbara människa!
Det lyste upp min dag helt klart.
Ha ett gott nytt år! och tack än en gång.

Mvh
//Filip

 
Voddler invite

Voddler invite

13 april 2010 19:00

Har redan Voddler. Kunde ha skickat Voddler invites till de som vill ha, men hittar tyvärr inte era e-mail adresser.

http://www.voddler.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 11 juni 2012 20:04


Nej jag har inte gett mig av än.    Jag hittade denna bloggen och kolla in vad jag vill vinna....   Tävling hos Rosverkstan tom 15  juni!   http://rosverkstan.blogspot.se/2012/05/vinn-ett-blomstod-hjarta-en-perfekt.html#comment-form ...

Av Susanne - 10 februari 2012 11:24

Jag har tänkt ett tag på att byta blogg plats. Det kommer att ske, men det tar ju sin lilla tid att hitta rätt och sedan starta upp. Jag kommer nog att blogga på 2 platser samtidigt innan jag lägger ner här.   Det är fortfarande kallt och jag öns...

Av Susanne - 22 januari 2012 16:45

Det var ju typiskt att vintern skulle komma i slutet på Januari. Jag som såg fram emot våren istället. Men det verkar bli kortvarigt och jag hoppas att det stämmer. Det har blåst och varit oväder mycket under vintern, men peppar peppar, allt runt stu...

Av Susanne - 1 december 2011 14:30


Vi har inte varit ute i stugan på väldigt länge. Det är inte likt oss, vet inte varför det inte blivit av.   Men nu är jag iaf orolig över vad Stormen Berit kan ha ställt till med. Vi hade en massa lösa grejer på tomt och altan.  På Fredag får ...

Av Susanne - 23 september 2011 19:39


Det är så mysigt i stugan. Yra älskar att vara här ute, enklare att kunna gå ut och göra sina behov och så blir promenaderna längre. Hade tänkt att gå en promenad innan Skavlan, men mörkret föll snabbt. Vi får gå en längre promenad imorgon. Det ska b...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards