Alla inlägg under juli 2009

Av Susanne - 5 juli 2009 19:37


Idag kunde vi äntligen åka ut till Kolonin. Peter har fått stanna hemma för han jobbar en vecka till.


Vi var nere på Bauhause och köpte jord och handtag och ett lås till toaletten.


Sedan var vi på Coop och handlade lite matvaror och sist men inte minst så stack vi in till Ikea. Jag tänkte ju inte på att det var söndag och tyckte att det var hur härligt som helst att vara nästintill ensam, men blev snart varse om varför, dom stängde om en kvart!


Vi fick iallafall tag i en Antonius förvaring och ett PS Ikea vitt tv/media skåp innan vi fick rusa till kassorna.


Härligt att få till lite förvaring i stugan. Jag skall köpa en till så att vi får ändå mer.


Jag sov dåligt, men så är det nästan alltid första natten. Sedan var det väldigt varmt också och det gjorde ju sitt + att jag mitt i natten kom på att jag hade ju budat på parfymer. Fick logga på runt 03.00 och visst hade jag vunnit dessa parfymer och jag var sen med betalninge, ungefär 3 timmar, men jag betalade in så får jag ringa på Tisdag och fråga vart jag skall hämta upp grejerna.

Av Susanne - 3 juli 2009 19:31


Rosa Flamingos är Simons och Tomas värsta mardröm men dessa hade dom nog tyckt om.


 


 Vi var i Slottskogen och hade sommar "fest" med Peters jobb. Jag gjorde min sista dag på jobbet inför sommaren.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards