Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

Lite rea fynd..

Av Susanne - 23 juni 2009 20:20



Jag kan ju inte gå ur en butik utan ha köpt med mig något ut.

Idag var vi på Hemtex Home och där fick jag med mig 2 röda ljus lyktor, ett U.S  Polo bäddset och en vin öppnare.


Sedan var vi i en annan heminrednings butik där jag köpte 2 "plantgubbar" för bara 79 kr.


Man ser även på denna bilden lounge fåtöljerna som vi tagit ut. I Söndags var vi på Ikea och inhandlade mattan, en massa köks redskap och annat lull lull. Nu kan vi börja att vara där på helgerna fram tills semestern.

 



 


Sedan var vi på Jysk och där köpte jag 4 täcken, 6 kuddar och 4 stycken vita kudd överdrag. Senare när jag åkte och handlade Sushi så fick jag med mig 2 stycken madrasser, en bäddmadrass, 2 träblom"krukor" och ett bilar bäddset, det från Jysk det med.


Det kostar att skaffa sig ett sommar boende. Ändå har jag inte köpt det dyraste utan jag har inhandlat det mesta på rea, loppisar och auktioner.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 11 juni 2012 20:04


Nej jag har inte gett mig av än.    Jag hittade denna bloggen och kolla in vad jag vill vinna....   Tävling hos Rosverkstan tom 15  juni!   http://rosverkstan.blogspot.se/2012/05/vinn-ett-blomstod-hjarta-en-perfekt.html#comment-form ...

Av Susanne - 10 februari 2012 11:24

Jag har tänkt ett tag på att byta blogg plats. Det kommer att ske, men det tar ju sin lilla tid att hitta rätt och sedan starta upp. Jag kommer nog att blogga på 2 platser samtidigt innan jag lägger ner här.   Det är fortfarande kallt och jag öns...

Av Susanne - 22 januari 2012 16:45

Det var ju typiskt att vintern skulle komma i slutet på Januari. Jag som såg fram emot våren istället. Men det verkar bli kortvarigt och jag hoppas att det stämmer. Det har blåst och varit oväder mycket under vintern, men peppar peppar, allt runt stu...

Av Susanne - 1 december 2011 14:30


Vi har inte varit ute i stugan på väldigt länge. Det är inte likt oss, vet inte varför det inte blivit av.   Men nu är jag iaf orolig över vad Stormen Berit kan ha ställt till med. Vi hade en massa lösa grejer på tomt och altan.  På Fredag får ...

Av Susanne - 23 september 2011 19:39


Det är så mysigt i stugan. Yra älskar att vara här ute, enklare att kunna gå ut och göra sina behov och så blir promenaderna längre. Hade tänkt att gå en promenad innan Skavlan, men mörkret föll snabbt. Vi får gå en längre promenad imorgon. Det ska b...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards