Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

Äntligen fått bort skräpet på tomten....

Av Susanne - 11 juni 2009 19:33


Vi har så snälla grannar som har hjälpt mig att få bort allt skräp från tomten idag. Det blev en överfull kärra. Antagligen vägde det för mycket också, men bra gick det.


Jag hittade en hel tripp trapp stol på återvinnings centralen och grannen gjorde det man inte får göra, hon fiskade upp den, men det gjorde hon rätt i, hur kan man slänga hela saker? Dessutom är dom hur dyra som helst och på denna fanns även en bygel.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 11 juni 2012 20:04


Nej jag har inte gett mig av än.    Jag hittade denna bloggen och kolla in vad jag vill vinna....   Tävling hos Rosverkstan tom 15  juni!   http://rosverkstan.blogspot.se/2012/05/vinn-ett-blomstod-hjarta-en-perfekt.html#comment-form ...

Av Susanne - 10 februari 2012 11:24

Jag har tänkt ett tag på att byta blogg plats. Det kommer att ske, men det tar ju sin lilla tid att hitta rätt och sedan starta upp. Jag kommer nog att blogga på 2 platser samtidigt innan jag lägger ner här.   Det är fortfarande kallt och jag öns...

Av Susanne - 22 januari 2012 16:45

Det var ju typiskt att vintern skulle komma i slutet på Januari. Jag som såg fram emot våren istället. Men det verkar bli kortvarigt och jag hoppas att det stämmer. Det har blåst och varit oväder mycket under vintern, men peppar peppar, allt runt stu...

Av Susanne - 1 december 2011 14:30


Vi har inte varit ute i stugan på väldigt länge. Det är inte likt oss, vet inte varför det inte blivit av.   Men nu är jag iaf orolig över vad Stormen Berit kan ha ställt till med. Vi hade en massa lösa grejer på tomt och altan.  På Fredag får ...

Av Susanne - 23 september 2011 19:39


Det är så mysigt i stugan. Yra älskar att vara här ute, enklare att kunna gå ut och göra sina behov och så blir promenaderna längre. Hade tänkt att gå en promenad innan Skavlan, men mörkret föll snabbt. Vi får gå en längre promenad imorgon. Det ska b...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards