Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Susanne - 9 juni 2009 19:29



Tyvärr tog jag inga bilder, men vi var iväg och hämtade soffan, byrån, mattorna, kuddar och pläden. Min bror hade lånat en stor bil som allt gick in i.


Soffan var tung som han som lever i det varma och så var det en skruv som satt löst åt. Peter svor åt soffan och var allmänt förbannad. Efter många om och men så fick vi iväg hela ekipaget och åkte till Bauhaus. Där inhandlade vi loft trappa, ute lampor, en dörr för toa + ett runt fönster som jag skall fjäska för min glade snickare att sätta i dörren. En duschblandare och munstycke med stång. Beställde även dusch väggar.


Åkte vidare till stugan och där var det enklare när vi insåg att soffan kunde ju tas isär. Vi bar in allt och sedan var nog det mesta frid och fröjd, förutom att Peter var trött och jäkligt hungrig. Men Peter var otroligt glad över mattorna. 2 mattor har vi hemma, den svarta i köket och den blå i hallen och den röda har vi lämnat kvar.


Vi måste rensa upp tomten innan helgen för annars blir det svårt att sätta resten av panelen.


En snäll granne skall hjälpa mig att köra med släp kärra.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards