Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Susanne - 6 juni 2009 17:29


Idag har Peter och våran granne lagt hela vårat golv och badrummet är fogat och klart. Det blev så bra alltihop.

 


 


Nu väntar jag bara på att köket skall sättas ihop då blir det tomt på golven vilket kan behövas då vi skall hämta soffa, mattor och byrå på Tisdag. Jag tänkte att om vi ändå har en liten last bil så kan vi ju lika gärna åka och köpa en loft stege, en badrums dörr, en toa stol och dusch dörrar. Jag hoppas att vi får plats i bilen så behöver jag inte tänka på att fixa bil till detta. Nästa projekt efter detta är att städa udan på tomten.


Min bror dömde ut våran slipning och målning och har påbörjat "renovering" av våra misstag. Det blir otroligt mycket bättre när en som kan sina saker gör det.


Elektrikerna var här i veckan och började dra el kablar. Hoppas att dom hinner med det mesta denna veckan och att jag kan få en VVS.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards